Internetowa Liga Czwórkami
W minionym tygodniu rozegrana została pierwsza runda Internetowej Ligi PZBS systemem czwórkowym, wykombinowanym przez śp. Łukasza Sławińskiego Pikiera. Są to rozgrywki meczowe, a jak wiadomo mecz brydżowy to najpiękniejsza forma brydża porównawczego. Już pierwsza runda zgromadziła niemal setkę drużyn z całej Polski i jestem pewien, że ta liczba wkrótce się powiększy.
Do rozgrywek można się zarejestrować w każdej chwili i wystartować od najbliższego wtorku. W swojej 4-drużynowej grupie rozgrywamy w ciągu tygodnia 3 pojedynki 16-rozdaniowe. Wpisowe wynosi 24zł za drużynę za każdy tydzień. Umawiamy się bezpośrednio z przeciwnikiem, a gramy na BBO. Wyniki wprowadza kapitan w specjalnie przygotowanym panelu.
Do rozgrywek można się zarejestrować w każdej chwili i wystartować od najbliższego wtorku. W swojej 4-drużynowej grupie rozgrywamy w ciągu tygodnia 3 pojedynki 16-rozdaniowe. Wpisowe wynosi 24zł za drużynę za każdy tydzień. Umawiamy się bezpośrednio z przeciwnikiem, a gramy na BBO. Wyniki wprowadza kapitan w specjalnie przygotowanym panelu.
Nim więcej błędów, tym więcej dobrych wniosków można wyciągnąć na przyszłość. A jak cieszą dobre zagrania i wygrane mecze, to chyba nie muszę Wam tłumaczyć, bo wszyscy mamy tego ;) wirusa. Mojej drużynie, w pierwszej rundzie, udało się awansować na wyższy szczebel rozgrywek, chociaż jeden mecz zawaliliśmy koncertowo. A Ty nie czekaj, zbieraj drużynę i do zobaczenia w e-lidze!
W komentarzach odpowiem na ewentualne pytania dotyczące tych rozgrywek.
ZAX
ZAX
W każdym etapie drużyny otrzymają pkl. Warunkiem otrzymania pkl jest ukończenie danego etapu rozgrywek. Pkl otrzymują zawodnicy, którzy rozegrali przynajmniej jeden mecz. Na poziomie 1 przyznawane są pkl-e w wysokości 3-2-1-1, na poziomie 2: 5-3-2-1 na poziomie 3: 8-5-3-2 itd.